Valójában átadás, vagy avatás az, ami most zajlik, de zavarba jönnék, ha ezeket a szavakat kellene használnom. Inkább azt kívánom, hogy fals ünnepélyesség nélkül töltse be a szerepét ez az alkotás és állítson emléket azoknak az emberi sorsoknak, amelyek észrevétlenül, saját kiszolgáltatottságukra ráismerve világesemények alakításával formálják a történelem képét és szerencsére gyakran kényszerítenek önvizsgálatra.
A MORDÁI a 60-as, 70-es évek kísérletező magyar népzenei vonulatainak repertoárjából (Muzsikás, Sebő együttes stb.) táplálkozó folk-rock zenekar. Hangvételében az útonállók sötét szellemiségét idézi meg.
El tudod képzelni, hogy a filmstreamelés és zenehallgatás mellett mostantól a kiállításokat is a tableteden keresztül járd be? A 2017-ben az EJTECH és a Let it Be! art agency által kurált, a Trafó smART!-sorozatának kirakatgalériájaként indult Loop Gallery online kiállítótér arra tesz kísérletet, hogy a megszokott white-cube helyszínek helyett a szobánk négy fala közé költöztesse a képzőművészetet. Sárai Vanda kortárs művészeti kurátor és Bíró Dávid fotóművész már korábban is dolgozott együtt, és mivel mindkettőjüket foglalkoztatja a valóságos és a digitális világ kölcsönhatása, kézenfekvő volt, hogy a smART! XTRA x Loop Gallery Trafóklubba szervezett eseményén is együtt fejtsék fel a témát.
A Magyarországon egyedülálló, és csupán néhány aktív alkotót számláló alkalmazott elektronikus zene megkerülhetetlen figurája Bartha Márk sound artist. Vele készült interjúban kísérletet teszünk a beatbox, valamint a vokális, zaj-, kórus- és elektronikus zene fúziójában kiteljesedő merész kompozíciók, és a mögöttük húzódó backstage feltérképezésére.