1998 Ft / diák: 1600 Ft
NEXT bérlet, Trafó bérlet érvényes
Kísérőprogram
ELŐADÁS ELŐTT
Különóra • Fenyvesi Áron: Rosszalkodás a műteremben. Miet Warlop színházának kortárs szobrászati olvasatai.
ELŐADÁS UTÁN
Nézőpont • Közönség-össze-találkozó, lent a Klubban.
Kissé próbáljunk meg
elszakadni a nyelv megszokott, központi szerepétől. Mi más
lehetne a valóság alternatívája, mint próbálni megragadni a dolgok
lelkét? Miet Warlop legújabb produkciójában ismét erre tesz kísérletet.
Esti zenés előadás: gyógyszer a világ minden gondjára.
A Fruits of Labor zenés produkció; a felcsendülő dalokon keresztül egy átmeneti nyugodt tér és pillanat megteremtésére törekszik, úgy, hogy a színpadon mindeközben a totális téboly uralkodik. A korábbi festék és mázolás dömping után ebben a darabban Miet Warlop azzal kísérletezik, hogy a dalszöveget alapanyagként használva építsen performanszot. Amíg előző előadása, a Dragging the Bone a kiállítások esztétikáján alapul, addig a Fruits of Labor akár koncertként is értelmezhető, középpontban egy szinte zavaróan hatalmas fehér kockával, ami –akár az előadás – állandó változásban van.
Miet Warlop valós, nyitott gondolkodású embereket állít elénk, az öt előadó pedig olyan nagyszabású témákon kalauzol minket végig, mint a vallás, mártírság, terrorizmus, romantika, tradíciók, idő, drogok vagy éppen a természet. Az előadás fények, színek, zajok és érzelmek kavalkádjával kezdődik és mindez percről-percre intenzívebb lesz. A Fruits of Labor, kissé mocskos, de csillogó ajándék nézőinek egy olyan világban, ahol a tündöklés minden formája állandó veszélynek van kitéve. Káprázatos-őrült színpadi kísérlet, amely a művészetet tisztító rituálévá változtatja.
Az 55 kimerítően izgalmas perc után, tele zenével, de szavakkal alig, a színpad romokban, a közönség boldog és az egyetlen amit bánunk, hogy holnap nem nézhetjük meg újra.
“A zene és az őrület lázadó zavargása.”
★★★★★
‘Irish Times’
A belga művész a genti egyetem képzőművész szakán végzett, ahol a
háromdimenziós művészetet kutatta. Rögtön pályakezdőként elkezdett
díjakat nyerni, ami lehetőséget teremtett neki egyre nagyobb
produkciókat megvalósítani egyre jobb helyeken. Akciók, performanszok és
színházi díszletek előzték meg első teljes előadását -az egyébként
nálunk is bemutatott-a Springville című természeti katasztrófát. Majd
egy kétéves berlini rezidenciaprogram után eljött a Trafóba második nagy
produkciójával is, a festéket literszám fröcskölő Mystery Magnet-tel,
ami azóta is turnézik. Két éve a fekete-fehér szoboreseménye, a Dragging
the Bone látogatott hozzánk. Most pedig itt a legújabb őrület: a Fruits
of Labor.
Koncepció, rendezés és szöveg: Miet Warlop
Zene és performansz: Miet Warlop, Joppe Tanghe, Wietse
Tanghe, Tim Coenen, Seppe Cosyns
Közreműködők: Barbara Vackier, Ian Gyselinck, Sander Vos
Jelmez: Sofie Durnez, Karolien Nuytens, An Breugelmans
Technikai rendező: Hugh Roche Kelly
Hangmérnök: Saul Mombaerts, Pieter-Jan Coppejans
Fény terv: Henri Emmanuel Doublier
Produkciós menedzser: Seppe Cosyns
Külön köszönet: Ballet C de la B (Ghent), Stijn Kenens, Bram Coeman, Michiel Dasseville, Karel Vanhooren, Elke Vanlerberghe, Michiel, De Wilde, Danai Anesiadou, Michiel Goedertier, Arlette Goethals, Sparks-efx, Paul Warlop, Geert Viane en Koen de Meyer
Koncepció, rendezés és szöveg: Miet Warlop
Zene és performansz: Miet Warlop, Joppe Tanghe, Wietse
Tanghe, Tim Coenen, Seppe Cosyns
Közreműködők: Barbara Vackier, Ian Gyselinck, Sander Vos
Jelmez: Sofie Durnez, Karolien Nuytens, An Breugelmans
Technikai rendező: Hugh Roche Kelly
Hangmérnök: Saul Mombaerts, Pieter-Jan Coppejans
Fény terv: Henri Emmanuel Doublier
Produkciós menedzser: Seppe Cosyns
Külön köszönet: Ballet C de la B (Ghent), Stijn Kenens, Bram Coeman, Michiel Dasseville, Karel Vanhooren, Elke Vanlerberghe, Michiel, De Wilde, Danai Anesiadou, Michiel Goedertier, Arlette Goethals, Sparks-efx, Paul Warlop, Geert Viane en Koen de Meyer
Beursschouwburg (Brussels), Flemish Authorities, City of Ghent, City of Erlangen, European Union’s Culture Programme, NXTSTP network
NKA - Nemzeti Kulturális Alap | |
Flanders – State of the Art |