1500 Ft (Trafó bérlet érvényes)
Az előadás makulátlanul fehér terében egy öröktől fogva tisztátalan világ tobzódó érzékiségét tárja elénk. A szereplők folyamatos összeütközésben állnak, testük valós nyomokat hagyva hol egymáshoz, hol a falakhoz, terekhez csapódik, mohón kutatva a másik jelenlétét. Mozgásuk vadul rángatózó: a nagy nekifutások, teret átszelő iramodások, ütközések aláfestéseként elektroakusztikus techno-zene – kihangosított véráramlás – lüktet.
A tánc a kiűzetés aktusa. A létezés szenvtelen lenyomatot hagy - kívül, belül, önmagán, a falakon. Véletlenszerű jelhagyás. Verejték és vér. Nedvek, nyomok.
A duókban végtelenszer összefonódó majd szétbomló figurák egymást szürcsölő, csámcsogó kannibalizmusa. A bűnbeesés almáján esett harapás, a másik ember bekebelezése. A másik megszerzése, eltulajdonítása.
A tiszta lap az élettől lesz sáros. A küzdelem terébe, az emlék és felejtés tengelyében, stigmákkal tetovált testek írják a mozdulatokat.
„Frenák nem hízeleg közönségének. Szolgálja, de nem kiszolgálja. Fred Bigot techno-akusztikus zenéje mintha a szívzörejeket erősítené föl, mintha a vér dobolna koponyánkban. A roppant teret lelógatott, fehér viaszosvászon göngyölegek keretezik, mintha egy műtőben volnának. S ott is vagyunk; élve boncolnak érzelmeket, érzékiséget, kereséseket, kapaszkodásokat...”
Molnár Gál Péter (Népszabadság, 2000. április 21.)
Koreográfus: Frenák Pál
Előadók: Christine Merli, Juhász Kata, Lisa Kostur, Gergely Attila, Miguel Ortega, Zambrzycki Ádám, Frenák Pál
Zeneszerző: Fred Bigot
Látványterv: Frenák Pál
Dramaturg: Andy Varga
Fény: Marton János
Hang: Hajas Attila
Függesztés: Ferenci Miklós
Színpad: Ferenczi László