2400 Ft | elővételben: 1900 Ft
Az első 100 jegy elővételes
Általános bérletek és ikerbérlet érvényes
Az elmúlt évek hagyományát folytatva az egy héten át tartó, Budapest különböző helyszíneit bejáró UH Fest a fesztivál zárónapját is a Trafóval közösen rendezi meg. Fellép az amerikai Container, a cyber ellenállás queer fekete dívája vagyis Mhysa, valamint a moduláris szintetizátorok magyar fenegyereke Prell.
Container
Container nyers, koszos, mutáns számai fittyet hánynak a formalizálódó tánczenei fősodor minden szabályának, de közben kitűnően működnek funkcionális, ellenállhatatlanul megmozgató „befogadható bulizeneként”. Azt az energiát találja meg újra a DIY noise színtérről hozott attitűd segítségével, ami az elektronikus zene kezdetén és minden megújulásakor a felszínre tört. A gyakran a közönség körében játszó Ren Schofield 2013-ban, egy hétfői napon játszott az UH szervezésében Budapesten, azóta várunk arra, hogy nagyobb közönségnek is megmutathassuk őt élőben.
http://editionsmego.com/artist/container
https://gentledefect.bandcamp.com
https://soundcloud.com/gentledefect
https://twitter.com/gentledefect
Mhysa
Mhysa „a cyber ellenállás queer fekete dívája és underground popsztárja”, E. Jane multimédiaművész (SCRAAATCH) alteregója. Zenéjében egy olyan tér megteremtése a célja, ahol a nőként, feketeként, queerként átélt elnyomás, kirekesztés ellenében saját hangján tud szólni, megfogalmazva vágyait, fantáziáit. A klub – mint oly sokszor a fekete zene történetében – nemcsak a tánc helye, hanem a vigaszé is. A dekonstruált klubzene és az érzéki és sebezhető, popkulturális utalásokkal teli ének kettőssége sok mai törekvéshez kapcsolódó, ám egészen egyedi zenét ad ki. Mhysa első EP-jét a NON Worldwide, fantasii című nagylemezét a Halcyon Veil jelentette meg. Utóbbi több év végi listára is felkerült.
mhysa301.bandcamp.com
acebook.com/Mhysa301
onthesly.co/mhysa
Mark Morgan
Amikor anyukája először hallotta Mark Morgan felvételeit, azt mondta: „nahát, zeneibb, mint gondoltam.” Pedig a noise rock és a zajzene közé helyezhető Sightingsban Morgan gitárjából csak néha tört elő valami, ami halványan emlékeztet a hagyományos gitárjátékra, mondjuk egy riff, dallam emléke, és azt is kaparászások, morajlások, zúgások és gerjedések fedték el. A minden valószínűség ellenére majdnem számokba rendeződő káosz komoly hírnevet szerzett a zenekarnak az undergroundban; Mark Morgan még a Spin magazin Minden idők 100 legnagyobb gitárosa listájára is felkerült. A Sightings 2013-as feloszlása után a zenekar kétharmada Silk Purse néven folytatta, idén pedig megjelenik Mark Morgan első szólólemeze, amin hallatszik, hogy két évtized után élvezetet talál nem várt gitárhangok kicsikarásában, miközben határozott egyéni világot alakít ki.
https://soundcloud.com/filhounico/sets/mark-morgan-solo-lp-open-mouth-records-2019
https://twitter.com/realmarkmorgan/
Prell
Márton Péter a kétezres évek budapesti underground elektronikus zenéjének kulcsfigurája, egyszerre kívülállója és egy összetartó színtér mozgatórugója. Saját maga által épített analóg moduláris szintetizátoraival játszik improvizációs zenéket közel két évtizede, ezek néhol az absztraktabb logika mentén mozognak, máskor, amikor Telesport néven zenél, maratoni militáns technoépítmények. A Trafóban Prell nevű, utóbbi időben ritkábban használt, ám a korai UH Festeken többször szereplő alteregójával játszik.
Container
Container nyers, koszos, mutáns számai fittyet hánynak a formalizálódó tánczenei fősodor minden szabályának, de közben kitűnően működnek funkcionális, ellenállhatatlanul megmozgató „befogadható bulizeneként”. Azt az energiát találja meg újra a DIY noise színtérről hozott attitűd segítségével, ami az elektronikus zene kezdetén és minden megújulásakor a felszínre tört. A gyakran a közönség körében játszó Ren Schofield 2013-ban, egy hétfői napon játszott az UH szervezésében Budapesten, azóta várunk arra, hogy nagyobb közönségnek is megmutathassuk őt élőben.
http://editionsmego.com/
Mhysa „a cyber ellenállás queer fekete dívája és underground popsztárja”, E. Jane multimédiaművész (SCRAAATCH) alteregója. Zenéjében egy olyan tér megteremtése a célja, ahol a nőként, feketeként, queerként átélt elnyomás, kirekesztés ellenében saját hangján tud szólni, megfogalmazva vágyait, fantáziáit. A klub – mint oly sokszor a fekete zene történetében – nemcsak a tánc helye, hanem a vigaszé is. A dekonstruált klubzene és az érzéki és sebezhető, popkulturális utalásokkal teli ének kettőssége sok mai törekvéshez kapcsolódó, ám egészen egyedi zenét ad ki. Mhysa első EP-jét a NON Worldwide, fantasii című nagylemezét a Halcyon Veil jelentette meg. Utóbbi több év végi listára is felkerült.
mhysa301.bandcamp.com
acebook.com/
Mark Morgan
Amikor anyukája először hallotta Mark Morgan felvételeit, azt mondta: „nahát, zeneibb, mint gondoltam.” Pedig a noise rock és a zajzene közé helyezhető Sightingsban Morgan gitárjából csak néha tört elő valami, ami halványan emlékeztet a hagyományos gitárjátékra, mondjuk egy riff, dallam emléke, és azt is kaparászások, morajlások, zúgások és gerjedések fedték el. A minden valószínűség ellenére majdnem számokba rendeződő káosz komoly hírnevet szerzett a zenekarnak az undergroundban; Mark Morgan még a Spin magazin Minden idők 100 legnagyobb gitárosa listájára is felkerült. A Sightings 2013-as feloszlása után a zenekar kétharmada Silk Purse néven folytatta, idén pedig megjelenik Mark Morgan első szólólemeze, amin hallatszik, hogy két évtized után élvezetet talál nem várt gitárhangok kicsikarásában, miközben határozott egyéni világot alakít ki.
https://soundcloud.com/
https://twitter.com/
Prell
Márton Péter a kétezres évek budapesti underground elektronikus zenéjének kulcsfigurája, egyszerre kívülállója és egy összetartó színtér mozgatórugója. Saját maga által épített analóg moduláris szintetizátoraival játszik improvizációs zenéket közel két évtizede, ezek néhol az absztraktabb logika mentén mozognak, máskor, amikor Telesport néven zenél, maratoni militáns technoépítmények. A Trafóban Prell nevű, utóbbi időben ritkábban használt, ám a korai UH Festeken többször szereplő alteregójával játszik.