Figyelem! Az előadásban stroboszkóp, füst, vaksötét, erős hanghatások és szexuális erőszak ábrázolása jelenik meg, mely egyes nézőknek felkavaró lehet.
#kabaré #ítélettelítéletnélkül #színházcsinálók
Beilleszkedni nem mindig egyszerű, különösen akkor, amikor mindenki azt hiszi, hogy csak egy győztes lehet. Szereplőink egy színházi társulat tagjait alkotják és próbálnak egyre előrébb jutni az életükben, de ezt veszélyeztetik a frusztrációk, hogy nem tudnak jó dolgokat csinálni, a felső nyomás hatására folyamatosan veszélyben van a munkájuk és minden, amit eddig elértek, életük, az idő pedig nem áll meg.
A kabaré műfajnak köszönhetően egy kötetlen viszony alakul ki a néző és az előadó között. A zenés etűdökben és az azokat összekötő jelenetekben még az is előfordulhat, hogy a néző van megszólítva, azonban a közönség bevonódásának mértékét a nézőre bízzuk, verbális jelenlétet nem igényel az előadás. A történet nem áll meg az előadás végével, a zene folytatódik, nézőinket arra buzdítjuk, hogy maradjanak még velünk a térben táncolni, társalogni.
Az előadás a színházi szakmára húzza fel a beilleszkedés kérdéskörének nehézségeit. Hogyan viselkedünk, amikor nekünk kell beilleszkedni valahova és hogyan, amikor az új érkezők által veszélyeztetve érezzük saját pozíciónkat? Mire vagyunk képesek a cél elérése érdekében?
Az alkotók nagy része a Freeszfe első színházcsináló osztály tagjai. Az osztály kiegészül egy zeneszerzővel (Keelan) és egy olyan szereplővel, aki a képzésünk során sokat dolgozott az osztállyal (Taba Benjamin).