Az In C az első repetitív minimalista zenemű, Terry Riley írta 1964-ben. A darab egyik lényege - ha kívülről, műalkotásként vizsgáljuk - hogy nincs a hagyományos értelemben vett kottája; az üzenet egy oldalnyi kottatöredékből és két oldalnyi szöveges instrukcióból áll. A konkrét megszólalás már egy sor pillanatnyi döntés, zenei flow, folyamatos koncentráció és a véletlen dolga.
A másik pedig az a szokatlan élmény, a hipnotikus hatás, amely alatt az embert előre kiszámíthatatlan módon körbeveszik a hangok, néhány percnyi lebegés után megszűnik az időérzék, minden lehetséges cselekmény határtalanná és eksztatikussá válik. Az előadás először az idei Tilos Maratonon hangzott el kb. 30 (nagyon) különböző zenésszel.
Művészeti vezetők: BARTÓK György, RIMÓCZI István
A másik pedig az a szokatlan élmény, a hipnotikus hatás, amely alatt az embert előre kiszámíthatatlan módon körbeveszik a hangok, néhány percnyi lebegés után megszűnik az időérzék, minden lehetséges cselekmény határtalanná és eksztatikussá válik. Az előadás először az idei Tilos Maratonon hangzott el kb. 30 (nagyon) különböző zenésszel.
Művészeti vezetők: BARTÓK György, RIMÓCZI István