Absztrakt tér. Fehér balettszőnyeg, fekete falak. Két ember. Nem két tárgy. Két test. Két ember.
Szóló, amelyben ketten táncolják el a azt a magányt, amellyel szemben áll az együttlét ereje. Két test néz szembe egymással és saját meztelen valójával. Testükkel beszélnek, kompromisszumot kötnek és/vagy együttműködnek. Kommunikálnak.
Chen-Wei Lee és Vakulya Zoltán máshonnan érkezett, táncot tanultak, máshol, másképp, táncoltak kis és nagy együttesekben, azután találkoztak. Ez az első közös munkájuk.
Adnak és kapnak, felfedezik a láthatatlan határvonalat, amely ott feszül két test között. Összekapcsolódnak, szétválnak, harmóniát lelnek a harcban és harcot a harmóniában.
Szüntelen mozgásban, áramlásban, pusztításban és újjáépítésben bátran együtt néznek szembe kölcsönös magányukkal.
Vakulya Zoltán miután elvégezte a Budapest Kortárstánc Főiskolát, tanult a salzburgi SEADben és az utóbbi években olyan táncosokkal/koreográfusokkal dolgozott, mint David Zambrano, Francesco Scavetta, Radouan Mriziga, Karl Van Welden, Benjamin Vandewalle, Albert Quesada, Kendell Geers, Joris Blanckaert, Gabor Kasza, Vera Tussing.
Chen-Wei Lee Tajvanon tanult, majd a Batsheva táncosa lett, de dolgozott Yasmeen Godderrel és Sharon Eyallal is. 2017-ben pedig a Pina Bausch társulattal turnézott.
A Tajvanban bemutatott, az Edinburgh Festival Fringe-en 26 alkalommal, teltházzal játszott duót, Vakulya Zoltán és Chen Wei Lee (TW) Együtt egyedül című táncelőadását – közelgő amerikai turnéjuk előtt – a magyar közönség és táncszakma is megnézheti végre a harmadik trafós NEXT fesztiválon. Vakulya Zoltán táncost láthattuk már a Hodworks Sunday című előadásában, de ez az első bemutatkozása Magyarországon koreográfus-alkotóként. Együtt egyedül csupán egy este a Trafóban. - librarius.hu, Nagy Enikő interjúja