SmART! XTRA

smARTketing

     
Jegyár: 500 FT

Reklám és social media kampányok, plakátmegjelenések, interaktív standok, innovatív márkaépítés. Hogyan használják a cégek a technológiai fejlesztéseket online és offline kommunikációs felületeiken? Hogyan építik be a kreatív ügynökségek a kortárs művészetet, a különböző médiumokat összekapcsoló digitális projekteket naprakész branding stratégiáikba és hogyan generálnak ezekkel új típusú befogadói és ismeretterjesztői élményeket?

Az este folyamán ilyen és ezekhez hasonló kérdéseknek járunk utána a Mito, Magyarország egyik legnagyobb integrált digitális ügynökségének kreatív csapatával és Sik Eduárd kreatív mérnökkel, feltalálóval és tervezővel, aki a digitális és a fizikai valóságot ötvöző interakciótervezés és technológiák élvonalában dolgozik. Zsikla Mónika művészettörténész-esztéta pedig bemutatja a JCDecaux által nemrég megvalósított, a budapesti tömegközlekedési megállók reklámfelületeit utcamúzeummá alakító, absztrakt, figuratív és poszt-digitális irányú kortárs magyar festményekből válogatott kültéri tárlatának kurátori koncepcióját.

Feltérképezünk a galériaterekből kilépő virtuális kiállítási lehetőségeket és kipróbálunk egy fesztivál chatbotot. Többek között megismerkedünk a Művészetek Palotája rendezvénysorozatnak alkotott, többszörös díjnyertes Wagner-napok hangképelemző szoftverével és dinamikus arculatának tervezési folyamatával is.

Meghívott előadók / Presenters: SIK Eduárd, ZSIKLA Mónika, IGMÁNDY Áron, NAGY Gábor
Sorozatszerkesztő – moderátor / Editor – moderator: KOVÁCS Andrea
Együttműködő partnerek / Co-operation partner: Let it Be! art agency

https://mito.hu/
http://nowlab.eu
https://kortars.info

A Mito közel 200 fős stábbal dolgozik együtt évek óta olyan nagyvállalatokkal, mint a MOL, a Wizz Air, a Fanta, a Borsodi, a Deutsche Telekom és a Magyar Telekom vagy éppen a Művészetek Palotája. Webes és mobilos fejlesztések mellett összetett kreatív kampányokat dolgoznak ki a leghatékonyabb megoldásokat keresve az elsőre akár extrémnek tűnő kihívásokra is. Rendszeresen terveznek egyedi alkalmazásokat, arculati designt és különböző szolgáltatásokat célzottan népszerűsítő, eseményalapú kampányokat.  
https://mito.hu/

Sik Eduárd a NOWLAB tulajdonosa. A NOWLAB kreatív mérnökök, tervezők és művészek együttműködése, amelyben újgenerációs Experience-First technológiákon dolgoznak. Legutóbbi projektjeik között szerepel a Cheer from your heart díjnyertes multiplatform kampány és a Magyar Telekom számára fejlesztett telepresence Festival Buddy robot, mely lehetővé teszi az emberek számára, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozhassanak a lokális fesztiválokhoz. Olyan jövőre készül, melyben új interakciók és technológiák által szövődhetnek össze a digitális információk, az anyagok, a terek és az emberek.
http://nowlab.eu/

A 2020 januárjában a JCDecaux outdoor megjelenéssel támogatta a kulturális életet: utcamúzeum kiállítása 25 kortárs festő munkáit tette széles körben elérhetővé. Budapest forgalmas tömegközlekedési csomópontjain a 21. századi magyar festészet jelentős alkotóinak egy-egy munkáját csodálhatta meg az utazóközönség. A kampány fő célja az volt, hogy a hétköznapi utazásokat emlékezetessé tegye és közelebb hozza a kortárs alkotásokat a nézőhöz, hiszen elgondolkodtatnak és érzéseket váltanak ki a közönségből. Egy pillanatra kiragadnak a rohanó forgatagból.
https://kortars.info

smARTketing Let It Be! Art Agency
smARTketing smART! XTRA

Ajánljuk még

Nincs megjeleníthető tartalom.
TRAFÓ KORTÁRS MŰVÉSZETEK HÁZA
Pénztár nyitvatartás:
  • nagytermi előadásnapokon: 16h-22h
  • stúdió- és klubelőadás napokon: 16h-20h30
  • egyéb napokon: 16h-20h
Trafó Galéria nyitvatartás:
  • nagytermi előadásnapokon: 16h-22h
  • a többi napon: 16-19h
  • hétfő: szünnap
Elérhetőségek
Közérdekű

Médiapartnerek

Együttműködő partnerek