Reklám és social media kampányok, plakátmegjelenések, interaktív
standok, innovatív márkaépítés. Hogyan használják a cégek a technológiai
fejlesztéseket online és offline kommunikációs felületeiken? Hogyan
építik be a kreatív ügynökségek a kortárs művészetet, a különböző
médiumokat összekapcsoló digitális projekteket naprakész branding
stratégiáikba és hogyan generálnak ezekkel új típusú befogadói és
ismeretterjesztői élményeket?
Az este folyamán ilyen és ezekhez hasonló kérdéseknek járunk utána a Mito, Magyarország egyik legnagyobb integrált digitális ügynökségének kreatív csapatával és Sik Eduárd kreatív
mérnökkel, feltalálóval és tervezővel, aki a digitális és a fizikai
valóságot ötvöző interakciótervezés és technológiák élvonalában
dolgozik. Zsikla Mónika művészettörténész-esztéta pedig bemutatja a JCDecaux által
nemrég megvalósított, a budapesti tömegközlekedési megállók
reklámfelületeit utcamúzeummá alakító, absztrakt, figuratív és
poszt-digitális irányú kortárs magyar festményekből válogatott kültéri
tárlatának kurátori koncepcióját.
Feltérképezünk a galériaterekből kilépő virtuális kiállítási lehetőségeket és kipróbálunk egy fesztivál chatbotot. Többek között megismerkedünk a Művészetek Palotája rendezvénysorozatnak alkotott, többszörös díjnyertes Wagner-napok hangképelemző szoftverével és dinamikus arculatának tervezési folyamatával is.
Meghívott előadók / Presenters: SIK Eduárd, ZSIKLA Mónika, IGMÁNDY Áron, NAGY Gábor
Sorozatszerkesztő – moderátor / Editor – moderator: KOVÁCS Andrea
Együttműködő partnerek / Co-operation partner: Let it Be! art agency
A Mito közel 200 fős stábbal dolgozik együtt évek óta olyan nagyvállalatokkal, mint a MOL, a Wizz Air, a Fanta, a Borsodi, a Deutsche Telekom és a Magyar Telekom vagy éppen a Művészetek Palotája. Webes és mobilos fejlesztések mellett összetett kreatív kampányokat dolgoznak ki a leghatékonyabb megoldásokat keresve az elsőre akár extrémnek tűnő kihívásokra is. Rendszeresen terveznek egyedi alkalmazásokat, arculati designt és különböző szolgáltatásokat célzottan népszerűsítő, eseményalapú kampányokat.
https://mito.hu/
Sik Eduárd a NOWLAB tulajdonosa. A NOWLAB kreatív mérnökök, tervezők és művészek együttműködése, amelyben újgenerációs Experience-First technológiákon dolgoznak. Legutóbbi projektjeik között szerepel a Cheer from your heart díjnyertes multiplatform kampány és a Magyar Telekom számára fejlesztett telepresence Festival Buddy robot, mely lehetővé teszi az emberek számára, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozhassanak a lokális fesztiválokhoz. Olyan jövőre készül, melyben új interakciók és technológiák által szövődhetnek össze a digitális információk, az anyagok, a terek és az emberek.
http://nowlab.eu/
A 2020 januárjában a JCDecaux outdoor megjelenéssel támogatta a kulturális életet: utcamúzeum kiállítása 25 kortárs festő munkáit tette széles körben elérhetővé. Budapest forgalmas tömegközlekedési csomópontjain a 21. századi magyar festészet jelentős alkotóinak egy-egy munkáját csodálhatta meg az utazóközönség. A kampány fő célja az volt, hogy a hétköznapi utazásokat emlékezetessé tegye és közelebb hozza a kortárs alkotásokat a nézőhöz, hiszen elgondolkodtatnak és érzéseket váltanak ki a közönségből. Egy pillanatra kiragadnak a rohanó forgatagból.
https://kortars.info
Let It Be! Art Agency | |
smART! XTRA |