3200 Ft | elővételben: 2700 Ft
Az első 100 jegy elővételes
Jegyárusítás a helyszínen is, a koncert napján 19h-tól
A koncert a Vakok Általános Iskolájában, a Nádor teremben lesz! (XIV. kerület, Ajtósi Dürer sor 39.) Figyelem, a helyszínen csak korlátozott számban lesznek székek és párnák, a saját kényelme érdekében mindenki hozzon magával egy párnát! A megértést köszönjük!
A Trafó és az UH Fest további közös koncertjei:
okt.. 4.: KTL (USA/AT), ELI Keszler (USA), Janek Schaefer (UK), Tigrics (HU), Philip Jeck (UK)
okt.. 18.: The Moritz von Oswald Trio feat. Tony Allen & Max Loderbauer
Az UH Feszt nyitó eseménye Charlemagne Palestine amerikai minimalista zeneszerző, előadóművész, performer és képzőművész exkluzív estje - Magyarországon először. Különleges művész, különleges, helyszínen.
Az idén hetvenéves Charlemagne Palestine ritualisztikus előadásai olyan transzközeli élményt kínálnak, amellyel ritkán találkozni. Az odesszai zsidó családból származó művész évekig kántorkodott egy manhattani zsinagógában, a ’60-as évek második felétől építi sajátos világát, Philip Glass, Phill Niblock és Steve Reich kortársa. Eleinte harangjátékokat komponált, majd az elektronikus zene felé fordult: mágnesszalag-manipulációval, analóg szintetizátorokkal készített darabokat. Legismertebb védjegye mégis az intenzív zongora- és orgonaelőadásai, illetve színpadi jelenléte: a szenvtelenül szürcsölgetett konyak, a plüssmedvék, a cowboykalap, a színes ingek. A korai évek meg nem értettsége után mára kultikus figura lett, teltházas előadásokat ad koncerttermekben és templomokban.
A Trafó és az UH Fest további közös koncertjei:
okt.. 4.: KTL (USA/AT), ELI Keszler (USA), Janek Schaefer (UK), Tigrics (HU), Philip Jeck (UK)
okt.. 18.: The Moritz von Oswald Trio feat. Tony Allen & Max Loderbauer
Az UH Feszt nyitó eseménye Charlemagne Palestine amerikai minimalista zeneszerző, előadóművész, performer és képzőművész exkluzív estje - Magyarországon először. Különleges művész, különleges, helyszínen.
Az idén hetvenéves Charlemagne Palestine ritualisztikus előadásai olyan transzközeli élményt kínálnak, amellyel ritkán találkozni. Az odesszai zsidó családból származó művész évekig kántorkodott egy manhattani zsinagógában, a ’60-as évek második felétől építi sajátos világát, Philip Glass, Phill Niblock és Steve Reich kortársa. Eleinte harangjátékokat komponált, majd az elektronikus zene felé fordult: mágnesszalag-manipulációval, analóg szintetizátorokkal készített darabokat. Legismertebb védjegye mégis az intenzív zongora- és orgonaelőadásai, illetve színpadi jelenléte: a szenvtelenül szürcsölgetett konyak, a plüssmedvék, a cowboykalap, a színes ingek. A korai évek meg nem értettsége után mára kultikus figura lett, teltházas előadásokat ad koncerttermekben és templomokban.