Az előadás 2016. novemberétől a Jurányi Házban látható!
Egy táncos, egy bábos, egy látványtervező, meg A hattyúk tava. Báb, tánc, test, tárgy. És színpad.
Kálmán Eszter új bemutatója - Bercsényi Péter és Dányi Viktória közreműködésével - a báb és a tánc összekapcsolásával kísérletezik játékos formában. Az élő anyag (a táncos) képességeinek vannak határai. Az élettelen báb ezzel szemben, a bábos kezében nagyszerű táncos lehet, rivalizálva az élő test lehetőségeivel. Önmagában mégsem életképes, a bábu ember nélkül csak tárgy marad. Egymással versengve alkotnak kreatív egységet a báb és a test, a bábos és a táncos, mígnem eltűnnek a határok élő és élettelen között.
A hattyúk tava mesei motívumait is felhasználó előadás a báb, a tánc, a test, a tárgy, a változás és átváltozás színpadi lehetőségeivel játszva, egy asszociatív képeskönyv lapozgatására invitálja a nézőket.
Kálmán Eszter Angliában tanult látványtervezést és performance-rendezést, itthon elsősorban díszlet- és jelmeztervezőként dolgozik. 2014-ben Izsák Lilivel közösen megkapta az évad legjobb jelmezéért járó Színikritikusok-díját. 2011 óta hoz létre saját előadásokat a Trafóban.
Bercsényi Péter, színész, 2015-ig a Budapest Bábszínház tagja volt, jelenleg szabadúszó. 2015-ben elnyerte a legjobb férfi mellékszereplőnek járó Színikritikusok-díját.
Dányi Viktória, táncos és koreográfus. A közreműködésével létrejött előadások 2011-ben és 2014-ben is elnyerték az évad legjobb koreográfiájának járó Lábán-díjat.
Alkotók: Dányi Viktória, Bercsényi Péter
Dramaturg: Szabó-Székely Ármin
Látvány: Kálmán Eszter
Jelmez:: Juhász Dóra
Fény: Éltető András
Hang: Rembeczki János
Zene: Kákonyi Árpád, Friedenthal Zoltán
Munkatárs: Fazekas Anna
Rendező: Kálmán Eszter
Egy táncos, egy bábos, egy látványtervező, meg A hattyúk tava. Báb, tánc, test, tárgy. És színpad.
Kálmán Eszter új bemutatója - Bercsényi Péter és Dányi Viktória közreműködésével - a báb és a tánc összekapcsolásával kísérletezik játékos formában. Az élő anyag (a táncos) képességeinek vannak határai. Az élettelen báb ezzel szemben, a bábos kezében nagyszerű táncos lehet, rivalizálva az élő test lehetőségeivel. Önmagában mégsem életképes, a bábu ember nélkül csak tárgy marad. Egymással versengve alkotnak kreatív egységet a báb és a test, a bábos és a táncos, mígnem eltűnnek a határok élő és élettelen között.
A hattyúk tava mesei motívumait is felhasználó előadás a báb, a tánc, a test, a tárgy, a változás és átváltozás színpadi lehetőségeivel játszva, egy asszociatív képeskönyv lapozgatására invitálja a nézőket.
Kálmán Eszter Angliában tanult látványtervezést és performance-rendezést, itthon elsősorban díszlet- és jelmeztervezőként dolgozik. 2014-ben Izsák Lilivel közösen megkapta az évad legjobb jelmezéért járó Színikritikusok-díját. 2011 óta hoz létre saját előadásokat a Trafóban.
Bercsényi Péter, színész, 2015-ig a Budapest Bábszínház tagja volt, jelenleg szabadúszó. 2015-ben elnyerte a legjobb férfi mellékszereplőnek járó Színikritikusok-díját.
Dányi Viktória, táncos és koreográfus. A közreműködésével létrejött előadások 2011-ben és 2014-ben is elnyerték az évad legjobb koreográfiájának járó Lábán-díjat.
Alkotók: Dányi Viktória, Bercsényi Péter
Dramaturg: Szabó-Székely Ármin
Látvány: Kálmán Eszter
Jelmez:: Juhász Dóra
Fény: Éltető András
Hang: Rembeczki János
Zene: Kákonyi Árpád, Friedenthal Zoltán
Munkatárs: Fazekas Anna
Rendező: Kálmán Eszter