Kommunikációs és marketing vezetőt keres a Trafó Kortárs Művészetek Háza
Munkavégzés helye: Trafó Kortárs Művészetek Háza, Budapest
Munkaviszony típusa: teljes munkaidő (40 óra/hét, rugalmas munkarend)
Munkaviszony várható kezdete: 2025. februártól
Jelentkezési határidő: 2024. december 30.
A Trafó Kortárs Művészetek Háza 1998-as megalakulása óta Budapest egyik meghatározó kortárs művészeti központja. Kísérletező és interdiszciplináris programjában különböző műfajok és megközelítések – kortárstánc, színház, vizuális művészetek, zene, cirkusz és új technológiák – találkoznak. Fővárosi fenntartású színház, amely állandó társulat nélkül, hazai és nemzetközi alkotókat bemutató befogadóhelyként működik, nemcsak Budapesten, hanem Magyarországon is egyedülálló módon. Jelenlegi művészeti programja éves szinten átlagosan 260 eseményből áll, amellyel kb. 25 ezer fős közönséget ér el. A Trafó számára a kezdetektől fogva kulcsfontosságú, hogy nyitott és hozzáférhető kulturális intézmény legyen, programjaival új és minél szélesebb közönségrétegeket szólítson meg, valamint törekedjen az online és offline akadálymentesítésre.
2025. januártól az intézménynek új ügyvezető igazgatója lesz Erdődi Katalin személyében, aki 2025. őszétől új programstruktúrával és arculattal tervezi a Trafó megújítását. Ebben a rendkívül izgalmas időszakban keressük a Trafó új kommunikációs és marketing-vezetőjét, akinek a kommunikációs csapat élén fontos szerepe lesz az új arculat és kommunikációs stratégia megalkotásában.
- A Trafó átfogó és hosszú távú kommunikációs és marketing-stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, valamint folyamatos monitoringja és fejlesztése;
- A Trafó arculatának és brandjének folyamatos fejlesztése;
- Az intézmény átfogó, valamint az egyes művészeti programok célzott kommunikációjához online és offline kommunikációs és marketing kampányok tervezése és lebonyolítása;
- PR tevékenységek koordinálása, valamint médiapartneri kapcsolatok kiépítése és ápolása;
- A közösségi médiajelenlét irányítása, digitális kampányok tervezése;
- A Trafó médiatervezési, médiavásárlási és nyomdai feladatainak tervezése és koordinálása;
- Közreműködés az intézmény jegyár-stratégiájának kialakításában;
- Rendszeres közönségkutatás kidolgozása és megvalósítása;
- A kommunikációs csapat (jelenleg 3 fő: sajtómunkatárs, szövegíró, grafikus) munkájának koordinálása és vezetése;
- A Trafó programjainak rendszeres ügyelete (átlagosan havi 5 este)
- Felsőfokú szakirányú végzettség (amely egyenértékű munkatapasztalattal kiváltható);
- Legalább 5 év szakmai tapasztalat kulturális vagy nonprofit szektorban, kommunikációs vagy PR területen;
- Legalább 2 év kommunikációs és marketing-vezetői tapasztalat;
- Kreatív gondolkodás, innovatív megközelítés, stratégiai szemlélet;
- Magas szintű digitális affinitás, a közösségi média platformjainak és trendjeinek ismerete;
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség magyar és angol nyelven;
- Jó szervezőkészség, proaktivitás és precizitás;
- Rugalmasság és alkalmazkodóképesség változó körülmények között, erős problémamegoldó készség.
- A hazai és nemzetközi kortárs művészeti terület (előadó-művészet, képzőművészet és zene) ismerete;
- Kortárs művészeti intézményben szerzett szakmai tapasztalat;
- Aktív és kiterjedt kapcsolatrendszer a magyar online és offline médiapiacon;
- Akadálymentes kommunikáció (online és offline akadálymentesítés) terén szerzett tapasztalat;
- További idegennyelv-ismeret.
- Hosszú távú, stabil munkahely, alkalmazotti jogviszony;
- Lehetőség a kortárs művészetek világában való aktív részvételre;
- Nemzetközi kapcsolatok építése;
- Kulturális területen belül versenyképes fizetés, éves jutalommal és a színházi működésből adódóan kiterjesztett nyári szabadsággal;
- Béren felüli juttatások: cafeteria rendszer, szakmai fejlődés és nyelvtanulás támogatása, vidéki utazási költségtérítés, céges mobiltelefon és laptop;
- Munkahelyi extrák: kutyabarát munkahely, home office lehetőség.
A pályázat megírásához részletesebb háttéranyag kérhető az allas@trafo.hu címen, amelyben az éves kommunikációs és marketing keretről, az új programstruktúrával kapcsolatos elképzelésekről, valamint a kommunikációs és marketing-vezető várható bézrezéséről tájékoztatjuk az érdeklődőket.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 30.
Az álláspályázat kétfordulós, a második körbe jutott pályázókat személyes interjúra hívjuk. Az interjúk időpontja és helye: 2025. január 13, 14, 17, 20. - Trafó KMH (1094 Budapest, Liliom utca 41.). A második körbe jutásról 2025. január 6-8. között értesítjük a jelentkezőket. A pályázat eredményét terveink szerint 2025. január 28-ig jelezzük az érintettek felé.
Befogadó munkahely
A Trafó munkahelyként nemcsak a kortárs művészetek, hanem a társadalmi egyenlőség, sokszínűség és szolidaritás iránt is elkötelezett, ezért különösen bátorítunk minden olyan érdeklődőt a pályázásra, aki a strukturális diszkrimináció bármilyen formája által érintett.
Adatvédelmi tájékoztató
A pályázó személyes adatait a megbízón kívül más személlyel nem osztjuk meg. A pályázat szakmai tartalmát a megbízó és az általa felkért szakmai bizottság tagjai olvashatják.